دام زنده کوهستان

    دام زنده کوهستان

    هر ساله در خصوص دام زنده , اقدامات زیادی در راستای خدمت به شهروندان با همکاری سازمان دامپزشکی انجام می‌شود،همه ساله شرایط مناسبی را برای عرضه و ذبح بهداشتی دام برای عید سعید قربان و عرفه در دستور کارمدیر عامل سازمان میادین شهرداری تهران می باشد.
    با عرضه بهدشتی دام در مراکز بهداشتی جلوی عرضه غیر بهداشتی دام گرفته می‌شود و شهروندان می‌توانند از سلامت دام خود اطمینان داشته باشند، برای عرضه دام در مراکز بهداشتی قبل و بعد کشتار دام، توسط دام پزشکان بازرسی ‌های لازم انجام می‌شود تا با این امر از سالم بودن دام اطمینان حاصل شود.

    دام زنده کوهستان مرکز تولید وفروش گوسفند زنده در تهران گوسفند زنده را در تهران با قیمت 70000 تا 80000 تومان عرضه میکند.


    در حال حاضر 75 بیماری دامی وجود دارد، به همین منظور ضرورت دارد بخش هایی که به تامین غذای شهروندان می پردازند به این موضوع نیز توجه کنند.
    با عرضه بهداشتی دام در مراکز مشخص شده از آلودگی سیما و منظر شهر که محیط زندگی مردم است، جلوگیری می‌شود، اگر دام در سطح شهر قربانی شود، محیط را آلوده می‌کند.
    با توجه به این که بسیاری از همشهریان عزیز در ایام مختلف بالاخص تاسوعا و عاشورای حسینی اقدام به ذبح دام می کنند و از آنجا که عمل به سنت الهی ذبح قربانی، باید به گونه ای صورت پذیرد که بهداشت محیط و سلامت مصرف کنندگان حفظ شود، اداره کل دامپزشکی استان تهران با همکاری سازمان سردخانه شهرداری تهران در راستای تامین سلامت جامعه، بهداشت محیط و پیشگیری از بروز بیماریهای مشترک بین انسان و دام، با فعال نگه داشتن 17 کشتارگاه دام و همچنین مراکز عرضه دام زنده در مناطق 18 و 15 شهرداری ، تمهیداتی را برای معاینه و بازرسی بهداشتی دام های قربانی فراهم کرده است.لذا از عموم شهروندان درخواست می شود دام قربانی مورد نیاز خود را فقط از مراکز تحت نظارت دامپزشکی تهیه نمایند.
    با هماهنگی که با شهرداری‌ها صورت گرفته عرضه دام زنده در میادین میوه و تره‌بار در همه مناطق، شهرداری تهران و شهرستان‌ها, دام زنده مورد نیاز مردم برای قربانی کردن تحت نظارت سازمان دامپزشکی عرضه می شود که محل‌های عرضه دام زنده مشخص شده است.
    باید جلوی عرضه غیر بهداشتی دام گرفته شود .با خرید از مراکز بهداشتی دام جلوی بسیاری از بیماری‌های مشترک قابل انتقال بین انسان و حیوانات (انواع بیماری‌های انگلی، ویروسی) گرفته می‌‌شود؛ چراکه برای عرضه دام در مراکز بهداشتی قبل و بعد کشتار دام، توسط دام پزشکان بازرسی‌های لازم انجام می‌شود تا با این امر از سالم بودن دام اطمینان حاصل شود.
    یکی از مراکز عرضه دام زنده , دام زنده کوهستان می باشد.دام های زنده این مرکز زیر نظر شهرداری می باشدو از سلامت کامل برخوردار هستند و قیمت ها طبق تعرفه شهرداری می باشد.

    توصیه های دامپزشکی برای تب کریمه کنگو:

    دام زنده نخرید و خودتان ذبح نکنید.
    مردم گوشت غیرمجاز از اماکن غیرمجاز خریداری نکنند و حتما آنرا به صورت بسته بندی از اماکن عرضه تحت نظارت سازمان دامپزشکی تهیه کنند که دارای مهر تاییدیه این سازمان است.
    توصیه می‌شود که دام زنده را خریداری نکنند و آنرا در فضای بیرون از کشتارگاه‌های صنعتی ذبح نکنند، چرا که این عمل خود ناقل بیماری است و می‌تواند مخاطرات زیادی داشته باشد.
    حتی اگر در روستاها برخی مجبور هستند به دلیل نبود و یا کمبود امکانات کشتارگاهی ذبح دام در فضای باز انجام دهند حتما نکات بهداشتی را رعایت کنند و به عنوان مثال با دستکش، عینک و دیگر تجهیزات بهداشتی این کار را انجام دهند همچنین نهایت تلاش خود را به کار بندند تا گوشت حاصل از این ذبح را در فضای یخ زده حداقل یک روز نگهداری کنند تا بتوانند بدون نگرانی آنرا مصرف کنند. عشایر هم محل نگهداری دام را دورتر از محل سکونتشان قرار دهند.
    به مردم موکدا توصیه می‌ شود که برای نذورات خود از طریق کشتارگاه‌های صنعتی که حتی در روزهای تعطیل نیز به همین جهت باز هستند، اقدام کنند. به گونه‌ای که می‌توانند با مراجعه به این کشتارگاه‌ها ضمن پرداخت وجه گوشت مورد نیاز خود را تامین کنند.
    سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران دارای سه مرکز فعال عرضه دام زنده د ر مناطق ۴، ۱۵ و ۱۸می‌باشد.

    مرکز عرضه دام زنده منطقه ۱۸:

    بزرگراه آزادگان، پل فتح شمال به جنوب، ۲ کیلومتر بعد از ورودی احمد آباد مستوفی ، خیابان گلستان سوم
    مرکز عرضه دام منطقه ۱۵:
    سه راه افسریه، بزرگراه امام رضا (ع)، بعد از گردنه تنباکوئی، نرسیده به بازار گل و گیاه
    مرکز عرضه دام منطقه ۴:
    جاده دماوند، حکیمیه، خیابان سازمان آب(شهید برادران بابائیان)، کوچه پیشوا

    دام های زنده مرکز دام زنده کوهستان زیر نظرشهرداری می باشد و از سلامت کامل برخوردار هستند و قیمت ها طبق تعرفه شهرداری می باشد.

     

     


    تماس با دامداران

    روش های تماس با ما برای تهیه دام زنده :

    سیدخندان و شمیرانات 22307869
    شمال غرب 22538486
    شهرک غرب سعادت آباد 88365786
    شهرک غرب سعادت آباد 88575414
    محدوده ی ونک 88571749
    غرب تهران 44254145
    غرب تهران 44273356
    غرب تهران 44273354
    غرب تهران 44872309
    شرق تهران 77813682
    شرق تهران 77690636

     

     

    خدمات ما

    • خرید و فروش دام زنده
    • ارسال دام به محل
    • انجام قصابی در محل
    • انجام انواع قربانی ها
    • تهیه گوشت برای رستوران ها
    • تهیه خوراک دام زنده
    • تهیه دام زنده برای مراسمات مذهبی
    • فروش عمده دام زنده

     

     

            حامیان ما

    تماس با ما

    روش های تماس با ما برای تهیه دام زنده :

    سیدخندان و شمیرانات 22307869
    شمال غرب 22538486
    شهرک غرب سعادت آباد 88365786
    شهرک غرب سعادت آباد 88575414
    محدوده ی ونک 88571749
    غرب تهران    44254145
    غرب تهران 44273356
    غرب تهران 44273354
    غرب تهران   44872309
    شرق تهران 77813682
    شرق تهران 77690636

     

     

    اعزام قصاب

    اعزام قصاب

    © {2017} کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت در نزد دام زنده محفوظ می باشد. طراحی ، توسعه و راه اندازی توسط ofoghit.com